پارسا، بی تا/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 2 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
حسابداری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
مؤلف : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (23 صفحة - من 91 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانقیمت درک شدهشادی مشتریان
-
2.
مؤلف : محمدی، خدیجه ؛ گرجی زاده، داود ؛ پارسا، بی تا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 82 (جلد نهم) (16 صفحة - من 72 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمسئولیت اجتماعیوفاداریاعتماد کبفبت خدمات
-
3.
مؤلف : مومن، سمیرا ؛ آبرومندی، فرهنگ ؛ كاتب مسؤول : پارسا، بی تا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 63 (جلد دوم) (19 صفحة - من 112 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:توسعه فردیبازاریابی محصولات مصرفی