کلمة المفتاح لوازم خانگی ایرانی و خارجی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
گرایش به مصرف لوازم خانگی ایرانی/خارجی با درنظرگرفتن عوامل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار بر آن
مؤلف : کامرانی، شراره ؛ کمالی، افسانه ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»بهار 1397 - شماره 1 ISC (25 صفحة - من 76 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد کشورلوازم خانگی ایرانی و خارجیجامعهشناسی مصرفتوسعه صنعتی و اقتصادیسرمایه اقتصادی و فرهنگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة New Applied Studies in Management, Economics & Accounting 1 |