کلمة المفتاح محصولات فناورانه / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ الهیاری، احمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فناورانهآميخته بازاريابیکيفيت محصول نرم افزاریرضايت مشترینيات رفتاری مشتريانمشتریانرضایت مشتریاننیات رفتاری مشتری
-
2.
مؤلف : کیخای فرزانه، مصطفی ؛ موسوی جهرمی، دکتر یگانه ؛ كاتب مسؤول : رادفر، دکتر رضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1398 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 185 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:تجاری سازی فناوریمحصولات فناورانهفناوری های نوینشرایط رکود بازار
-
3.
مؤلف : کیخای فرزانه، مصطفی ؛ رادفر، رضا ؛ موسوی جهرمی، یگانه ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»زمستان 1400، دوره اول - شماره 4 (13 صفحة - من 88 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتحقیق و توسعهتجاری سازینظریه داده بنیادمحصولات فناورانهفناوریبازارشـرکتتجاریسـازیتوسـعهپژوهششـناسـایی
-
4.
كاتب مسؤول : ساجدیان فرد، نجمه ؛ مؤلف : دهقان شبانی، زهرا ؛
مجلة:اقتصاد و الگوسازی»بهار 1402 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تجارت بینالمللاقتصاد سیاسی بینالمللنظریه شبکهمحصولات فناورانهمحصولات غیر نفتی
-
5.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 91 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:فناوریبرندسازیمحصولات فناورانهشرکتهای دانش بنیانهـامحصولات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة زیست بوم نوآوری 1 |
مجلة اقتصاد و الگوسازی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)