کلمة المفتاح محیط تجاری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کرکه آبادی، حمیدرضا ؛ دلاور، علی ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : عشایری، حسن ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (39 صفحة - من 47 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات غیرکلامیمحیط تجاریارزش هیجانی رسانهارتباطاتهیجانیادراکمخاطباطلاعاتمحیط
-
2.
مؤلف : رسولخانی، باقر ؛ دهپور، پرستو ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (9 صفحة - من 1050 إلی 1058 )
الکلمات المفتاحية:حسابداریمحیط اجتماعیمحیط تجاریتغییرات حسابداریتغییرات محیط فرهنگی و اجتماعی
-
3.
مؤلف : ایمانی، محمد ؛ معین الدین، محمود ؛ شاهمرادی، نسیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (11 صفحة - من 101 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:فنون عملیاتی حسابداری مدیریتتوسعه فنون عملیاتی حسابداری مدیریتمحیط و تغییرات آنحسابداری مدیریتاطلاعاتتکنیک
-
4.
مؤلف : لورنس هترر ؛ مترجم : فروردین، پرویز ؛
مجلة:روانشناسی جامعه»خرداد / تیر 1382 - شماره 2 و 3 (2 صفحة - من 46 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:هنریموسیقیخلاقیتتجاریپخش موسیقیاحساسبیمارستانکشمکشتضاد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های مدیریت رسانه 1 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق 1 |
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة روانشناسی جامعه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)