کلمة المفتاح مدل آمیخته بازاریابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیخی، داود ؛ پازکی، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های روستایی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 491 إلی 501 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگری روستاییشهرستان ملایردهستان جوزانمدل آمیخته بازاریابی
-
2.
مؤلف : معصومی، لیلا ؛ اسماعیلی گیوی، محمد رضا ؛ ناخدا، مریم ؛
مجلة:گنجینه اسناد»تابستان 1394 - شماره 98 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 100 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتآرشیو ملی ایرانمدل آمیخته بازاریابیخدمات آرشیویآرشيومليايرانمدل آميختۀبازاريابيبازاريابيخدماتخدمات آرشيويآرشیوکارکنانبازاریابی
-
3.
مؤلف : استعلاحی، علیرضا ؛ پازکی، معصومه ؛
مجلة:جغرافیا (انجمن جغرافیایی ایران)»بهار 1392 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (16 صفحة - من 123 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:صادراتمدل آمیخته بازاریابیبازاریابی جهانیگل و گیاهان زینتی