کلمة المفتاح مدل تجاری / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مستمع المقابلة : قاسم زاده، فریدون ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1382 - شماره 1 ISC (8 صفحة - من 151 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیاطلاعاتاینترنتکارکنانورودسیستمهای اطلاعاتیمشتریانمدل تجاریسازمانطرح تجاری
-
2.
مؤلف : الهیاری، احمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (10 صفحة - من 31 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رقابتمفروضات و باورهای اساسیمدل تجاریتخریب سازندهنوآوری استرتژیکمشتریکسب و کاربازارمشتریانزنجیره ارزشصنعتنوآوریکانن
-
3.
مجلة:نگرش راهبردی»مهر و آبان 1386 - شماره 83 و 84 (4 صفحة - من 249 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:راهبردراهبردمدل تجاریتوصیفهنراجراتجارتتدوین راهبردواژه
-
4.
مراسل : خوانساری، مریم ؛
مجلة:تدبیر»آبان 1390 - شماره 234 (1 صفحة - من 97 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مدل تجاریسازمانهایتجارتسازمانهای غیرانتفاعیاجتماعی
-
5.
مؤلف : قربانی دینانی، حسن ؛ طاهری، امین ؛ احمدی اصفهانی، آرش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مدل تجاریجهت گیری مالکیتجهت گیری ارتباطی سلطه کانال دیجیتال بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
6.
كاتب مسؤول : صادقی، ازاده ؛ مؤلف : اله وردی میگونی، فرهاد ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»پاییز 1400 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 49 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:مدل تجاریمدل دولتیقانونی سازی کانابیسنظام عرضه مواد مخدررویکرد بهداشت عمومی