کلمة المفتاح مدل رسانه ای / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خمامی، محمدجواد ؛ شریفی، سعید ؛ كاتب مسؤول : تقی پور، فائزه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1402 - شماره 62 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد مقاومتیتاب آوریپاندمی کروناجنگ روانی شبکه های اجتماعیمدل رسانه ای
-
2.
مؤلف : کیمیایی، رضا ؛ خرازی م.آذر، زهرا ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:علوم سیاسی (دانشگاه آزاد کرج)»بهار 1394 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (40 صفحة - من 53 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت اجتماعیافکار عمومیجریان آزاد اطلاعاتتحریمدیپلماسی رسانه ایرسانه های تعاملیمدل رسانه ایجنبش های نویننهادهای ارتباطیرسانههااطلاعاتسیاسیدیپلماسیسیاسترسـانهشرایط تحریممدل
-
3.
مؤلف : کیمیایی، رضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛ خرازی آذر، زهرا ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»زمستان 1393 - شماره 13 (38 صفحة - من 7 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت اجتماعیتحریممدل رسانه ایجنـبش هـای نـوین و دیپلماسـی رسانه ایرسانههااطلاعاتسیاسیدیپلماسیرسـانهمدلسیاستشرایط تحریم
-
4.
مؤلف : نوا بخش، مهرداد ؛ تقی پور، فائزه ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناختی»بهار 1390 ، سال پنجم - شماره 1 ISC (20 صفحة - من 171 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیمدیریت مشارکتیسرمایه های اجتماعیفرهنگ بهره وریمدل رسانه ایرسانهارتباطاتمدلافزایش بهره و ریفرضیهمقوله