کلمة المفتاح مدل سنجش رضایت مشتری کانو / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»تابستان 1398 - شماره 19 ISC (26 صفحة - من 63 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:وب سایتکتابخانه عمومیمدل سنجش رضایت مشتری کانووب سایت کتابخانههای عمومی
-
2.
مؤلف : باقری، معصومه ؛ شریف، عاطفه ؛ تجعفری، معصومه ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1396، سال هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 192 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه دانشگاهیدانشگاه فردوسی مشهدخدمات عمومی کتابخانهمدل سنجش رضایت مشتری کانو