کلمة المفتاح مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)