کلمة المفتاح مدل servqual / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صلواتی، عادل ؛ سالار زهی، حبیب الله ؛ ابراهیمی، لقمان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1391، سال اول - شماره 1 (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شهرداریکیفیت خدماتکیفیتتحلیل شکافمدل servqual
-
2.
مؤلف : عطایی، محمد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ حق خواه، داود ؛ حسن زاده، رقیه ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»بهار 1390 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (18 صفحة - من 107 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهدانشجویانکیفیت آموزشمدل servqual