کلمة المفتاح مدیریت اخلاقی بازار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:پژوهش نامه اخلاق»تابستان 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق در بازاریابیمدیریت اخلاقی بازارارزش های اسلامی در بازاریابیتجارت اخلاق محوربازاراسلامبازاریابیتولیدمکارم شیرازیفعالیتهای بازاریابیارزشهای اخلاقیقیمتتبلیغ
-
2.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 238 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابی سبزمدیریت اخلاقی بازارتئوری اخلاق بازاریابیهنجارهای اخلاقی – اسلامی