کلمة المفتاح مدیریت استراتژیک برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رضائی، حمید ؛ مؤلف : خاکزادیان، سیدمهدی ؛ زمانی، مهسا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»بهمن 1399 - شماره 28 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﺸﺘﺮی ﮔﺮاﯾﯽرﻗﯿﺐ ﮔﺮاﯾﯽﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺪﯾﺪﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺑﺮﻧﺪ
-
2.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند