کلمة المفتاح مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باقری، مصباح الهدی ؛ امیدی کیا، کامران ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1386 - شماره 2 ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت روابط با مشتریانبازاریابی رابطهایمدیریت الکترونیکی روابط با مشتریانصنعت لیزینگاطلاعاتمدیریتمدیریت روابط با مشتریلیزینگوبسایتاینترنت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اندیشه مدیریت راهبردی 1 |