کلمة المفتاح مدیریت بازخورد مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اکبری مهرآباد، مرتضی ؛ مؤلف : اکبری مهرآباد، محمود ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 82 (جلد دوم) (15 صفحة - من 121 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیآژانس های مسافرتیرفتارهای خریدارمدیریت چرخه عمر محصولمدیریت بازخورد مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز حسابداری و مدیریت 1 |