کلمة المفتاح مدیریت دانش (KM) / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسن خانی کوهستانی، فهیمه ؛ واحدی، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، عالمي (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)مدیریت دانش (KM)مدیریت دانش مشتری( CKM)هوش مصنوعی( AI)
-
2.
كاتب مسؤول : کیانفر، فرهاد ؛ مؤلف : موسوی، سیدفرج ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 62 (جلد اول) (29 صفحة - من 159 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:تحول دیجیتال (DT)مدیریت دانش (KM)مدل کسب و کار (BM)عملکرد پایدار (SP)
-
3.
مؤلف : میرنظامی، سید حسام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (8 صفحة - من 958 إلی 965 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت استراتژیکسیستمهای پشتیبان تصمیم ( DSS ) سیستمهای پشتیبان تصمیم ادراکی ( CDSS ) سیستم پشتیبان گروهی ( GSS ) مدیریت دانش ( KM)
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 1 |
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)