کلمة المفتاح مدیر مشتریان کلیدی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 ، C (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی
-
2.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (15 صفحة - من 17 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 2 |