کلمة المفتاح مصرف و مصرف گرایی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
مؤلف : رئیسی، مهناز ؛ شریفی، سعید ؛ طغرایی، محمدتقی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مدرفتار مصرف کنندهلباسبرندBrandمدگراییمصرف و مصرف گراییFashionDressمصرفمصرفصنعت مد لباسصنعت مد لباسپوشاکپوشاکمصرفکنندگانمصرفکنندگان