کلمة المفتاح مصرفگرائی / (177 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : قناویزی، نرجس ؛ كاتب مسؤول : اطهری اصفهانی، زینب السادات ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 21 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:مصرفگراییسواد مالیدورۀ ابتداییآموزش مالی کودکانروش GISS
-
22.
كاتب مسؤول : حسینی، فریبا ؛ حقیقتیان، منصور ؛ مؤلف : هاشمیان فر، علی ؛
مجلة:علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد»تابستان 1401- شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 67 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:دینداریجوانیمصرفگراییرفتارهای زیستمحیطیآگاهی زیستمحیطی
-
23.
مؤلف : بهار، مهری ؛ كاتب مسؤول : شمس اسمعیلی، معصومه ؛
مجلة:رسانه»بهار 1401 - شماره 126 ، الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 251 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیمصرفگراییسلبریتیفرهنگ شهرتژانر واقعنما
-
24.
مؤلف : حسینی فر، مریم السادات ؛ رحیمی، مریم ؛
مجلة:پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی»بهار 1401 - شماره 11 (24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:آموزشاجتماعی شدنمصرف گراییکارگزار بومیکارگزار غیربومیمصرفدانشآموزانمددانشآموزان دخترمدگرایی
-
25.
مؤلف : شادلو، ندا ؛ امیربیک، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : مسعودی، حمید ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ارتباطات»بهار 1401 - شماره 3 (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:نتنوگرافیمصرف نمایشیاینستاگراممصرفگراییمصرف تمایزطلبانه
-
26.
كاتب مسؤول : میرفردی، اصغر ؛ مؤلف : صفرپور، مینا ؛
مجلة:زن و جامعه»بهار 1401، سال سیزدهم - شماره 1 ، A (Azad University/ISC (13 صفحة - من 122 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:زیباییسبک زندگیآرایشمصرفگراییمدیریت بدن
-
27.
مؤلف : حاجیانی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : نیک عهد، مهدی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی فرهنگ»زمستان 1400 - شماره 4 (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:بستر اجتماعیکنشگرمصرفگراییلوازم آرایشلوازم آرایشیمصرفاجتماعیبدن
-
28.
مؤلف : گل بابایی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، بهروز ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 13 (17 صفحة - من 142 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژیپست مدرنیسمفناوریفناوری های پست مدرناطلاعاتپستمدرنفناوری اطلاعاتجامعههویتمجازیمصرفگراییواقعیت
-
29.
مؤلف : برغمدی، هادی ؛ عبدالهی، عادل ؛ شمس کوشکی، الهه ؛
مجلة:پژوهش مسائل اجتماعی ایران»زمستان 1400- شماره 2 (30 صفحة - من 173 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفمصرفگراییشبکههای اجتماعی مجازیسبک زندگی و شهروندان تهرانی.
-
30.
كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛ مؤلف : پالی، سمیرا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 ، A (Azad University (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (44 مقالة)
- ب (26 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- ج (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)