کلمة المفتاح مفهوم تناسب / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ سینایی، مهدی ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1391 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 49 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بسط برندارزیابی بسط برندتئوری طبقهبندیتعمیم نگرشغلبه نسبی برندرقابتبرندمفهوم تناسببسطمشتریانبازارمحصول جدیدآزمونتناسب
-
2.
مؤلف : قاسمیه، رحیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:فن آوری اطلاعاتنظریه اقتضاییمفهوم تناسبدیدگاه انطباق