کلمة المفتاح مهارتهای بازاریابی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مهرنیا، امیر ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (17 صفحة - من 635 إلی 651 )
الکلمات المفتاحية:شدت رقابتواکنش بازارعملکرد بازاریابیمهارت های بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 43 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای بازاریابیمزیترقابتیعملکردصادراتیپاسخگوییبهبازار
-
3.
مؤلف : رحیم پور، امیر ؛ روحبخش، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»پاییز 1396 - شماره 52 التصنيف B (Azad University/ISC (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:آموزشزمینه های تخصصی دانش بازاریابیمهارت های بازاریابی
-
4.
مؤلف : فرمانی، فریال ؛ پویا، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای کوچک و بزرگمهارتهای بازاریابیفعالیتهای حمل و نقل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)