کلمة المفتاح موفقیت برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شفیعی، شهرام ؛ زارعیان، حسین ؛ براخاص قرمیش، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1396 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکرد مالیهوش تجاریموفقیت برنداطلاعاتموفقیت
-
2.
مؤلف : غفاری، اسماعیل ؛ دانش فرد، کرم اله ؛ معمارزاده طهران، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1399 - شماره 63 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 187 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:پارک علم و فناوریموفقیت برندکسب و کارهای دانش بنیانمعادلات ساختاری تفسیری
-
3.
كاتب مسؤول : واحدی، حسن ؛ مؤلف : آقاجانی، دکترحسنعلی ؛ صفایی قادیکلایی، عبدالحمید ؛ شیر خدایی، میثم ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1399 - شماره 63 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 19 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:پارک علم و فناوریموفقیت برند،کسب و کارهای دانش بنیان،معادلات ساختاری تفسیری،پارک علم و فناوری.
-
4.
مؤلف : معتمدی، فرزاد ؛ قدسی، مسعود ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحة - من 257 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:بیمه ایران تبلیغات موفقیت برند هوش بازاریابی و یاسوج