کلمة المفتاح نارضایتی مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ مؤلف : رحیمی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1401 - شماره 84 التصنيف B (Azad University/ISC (24 صفحة - من 155 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهنارضایتی مشتریاننظریه دوعاملیویدئو درخواستی (وی. ا.دی.)دادههای برخط
-
2.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : شهریاری، مهری ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science (29 صفحة - من 6 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندیمتنکاویلوازمخانگینارضایتی مشتریان