کلمة المفتاح نظریه طراحی بازار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مقصودی، حمیدرضا ؛ مؤلف : بهرامی، حسین ؛ سعیدی، علی ؛ احسانفر، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد اسلامی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 285 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:جورسازیتنظیمگریحکمرانی اقتصادینظریه طراحی بازارطراحی بازار اسلامی
-
2.
مؤلف : یزدی نژاد، محسن ؛ فیروزان سرنقی، توحید ؛ نصیری اقدم، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1396 - شماره 67 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 291 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:طراحی بازاربه هم رسانیالگوریتم TTCالگوریتم TTCC و منابع انسانیالگوریتمبـهبازارهـاسازماننظریه طراحی بازارپستبـاکارمندکـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات اقتصاد اسلامی 1 |