کلمة المفتاح نظریه منبع محور (RBV) / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
تبیین نقش معنویت سازمانی در خلق مزیت رقابتی پایدار (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک مسکن شهرستان تبریز)
مؤلف : حکاک، محمد ؛ رحیمی اقدم، صمد ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1394، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 463 إلی 486 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمعنویت سازمانینظریه منبع محور (RBV)کارکنانمزیت رقابتی پایدارسـازمانمدیریتمدل