کلمة المفتاح هزینه های بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کاشانی پور، محمد ؛ مؤلف : خسروی، ابولفضل ؛ شفیعی زاده، زهرا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1399 - شماره 94 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 27 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:قیمت گذاری کمتر از واقعهزینه های بازاریابیعرضه اولیه عمومیبازده بلند مدت
-
2.
مؤلف : مرادی، جواد ؛ باقری، هادی ؛
مجلة:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1393 - شماره 76 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 229 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سودمخارج تحقیق و توسعهبازده انباشتۀ سهامکوتهبینی مدیریتهزینه های بازاریابیمدیرانکوتهبینیبازدهمدیریتکوتهبینی مدیرانبازار