کلمة المفتاح هیجانهای مصرف کننده / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ نوع پسند اصیل، سید محمد ؛ امیری، نازنین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:Searchجستجوخرید آنیخرید آنلاین آنیخرید آنلاینهیجانهای مصرف کنندهمصرفکنندگانمصرفکنندگانخرید آنلاینخرید آنلاینهیجانهای مثبتهیجانهای مثبت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)