کلمة المفتاح واکنش بازار به اعلان سود / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بخردی نسب، وحید ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی بودجه و مالی»تابستان 1399، سال اول - شماره 2 (35 صفحة - من 132 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت راهبردیراهبرد تمایزواکنش بازار به اعلان سودراهبرد رهبری بهااطلاعاتاعلان سودبهاسرمایهراهبردهای کسب و کار
-
2.
مؤلف : مشایخ، شهناز ؛ اکبری، فرزانه ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»بهار 1396 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 131 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:هزینه های معاملاتواکنش بازار به اعلان سودگشتاورهای تعمیم یافته داده های تلفیقی پویاریسک اطلاعاتاعلان سودبازار