کلمة المفتاح واکنش رفتاری مصرف کننده / (1 مقالة)
-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:فرایند اثربخشی (هدایت)محرک های ارتباطیواکنش رفتاری مصرف کنندهمحرک های محتواییمدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی)محرک های تبلیغات الکترونیک