کلمة المفتاح واکنش های مشتریان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عالی، صمد ؛ میرابی، وحید رضا ؛ زارع، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 199 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای سرمایه گذاریواکنش های مشتریانکیفیت رابطهرابطه گرایی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)