کلمة المفتاح وجود ارتباط موثر بین واحدهای بازاریابی و فروش / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی، سید فرهاد ؛ کریمی گزافی، فرهاد ؛ طریقتی مرام، میثم ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (21 صفحة - من 1241 إلی 1261 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارارزش آفرینی برای مشتریانراهبردهای بلندمدتوجود ارتباط موثر بین واحدهای بازاریابی و فروش