کلمة المفتاح وفاداری تجارت الکترونیکی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی فاکتورهای موثر در افزایش وفاداری تجارت الکترونیکی با استفاده از ابزارهای تصمیم گیری چند معیاره
مؤلف : خسروی، محمدامین ؛ خسروی، امیرحسین ؛ خسروی، مرضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (17 صفحة - من 3648 إلی 3664 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم گیری چند معیارهVIKORDEMATELوفاداری تجارت الکترونیکیتحلیل شبکه ای فرآیند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |