کلمة المفتاح وفاداری و اعتماد به برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ مرادی، الهام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 27 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تعهدارزش برندوفاداری و اعتماد به برندعملکرد رابطهخریدارارزشرابطهبازارهای صنعتیشایستگیاعتماد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)