کلمة المفتاح کانال بازاریابی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : ناظمی، آسیه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 65 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل شبکه اجتماعیکانال بازاریابیدانشگاه الزهراقدرت اجتماعی برندعوامل قدرتنفوذ قدرتقــدرتقـدرتبرنـدبـهبرنــدهـا
-
2.
مؤلف : نصراللهی، مهدی ؛ فتحی، محمد رضا ؛ فقیه، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 695 إلی 712 )
الکلمات المفتاحية:شاخص ارزیابیکانال بازاریابیتکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصهروش بهترین ـ بدترین فازیروش EDAS فازیفازیبازاریابیشاخصمدلتوزیعوزن
-
3.
مؤلف : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسن زاده کریم آباد، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1394، دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 67 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:قدرتوابستگیفرش دستبافکانال بازاریابیصنعت فرش دستبافتجاریکانال توزیع
-
4.
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر -صنعت فرش دستباف ایران
مؤلف : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسن زاده کریم آباد، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 87 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافکانال بازاریابیقدرت منبعقدرت جبرانی هدفقابلیت جایگزینی
-
5.
مؤلف : بیک زاده، صدیف ؛ چیذری، امیرحسین ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»بهار 1386 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:سیب زمینیحاشیه بازاریابیکانال بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)