کلمة المفتاح کسب دانش بیرونی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ سپهوند، رضا ؛ مسعودی راد، منا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 147 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیقابلیت جذبقابلیت های پویای مبتنی بر دانشکسب دانش بیرونیبه اشتراک گذاری دانش درونیاطلاعاتدانشقابلیتهای پویاکارکنانسازمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)