کلمة المفتاح کیفیت خدمات آفلاین / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سعیدی، پرویز ؛ تمسکنی، الیاس ؛ فتوحی، عبدالحمید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (12 صفحة - من 234 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات آفلاینوفاداری به برند خدمات عمومیکاربران سامانه دیوار
-
2.
مؤلف : دانایی، حبیب اله ؛ هاشمی، مرسده ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1397 - شماره 4 ISC (16 صفحة - من 7 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادرضایت الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیکیفیت خدمات آفلاین