کلمة المفتاح کیفیت خدمات الکترونیکی و کیفیت اطلاعات الکترونیکی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهدار کارسیدانی، فرامرز ؛ شهنوازی، عباس ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (21 صفحة - من 630 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتتصویر برندکیفیت خدمات الکترونیکی و کیفیت اطلاعات الکترونیکییادگیری الکترونیکی دانش پژوهانرضایت دانشجویان وتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی