کلمة المفتاح کیفیت خدمات پژوهشی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اعلامی، فرنوش ؛ مؤلف : انصاری فر، مجید ؛ اکبری، سعید ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 295 إلی 318 )
الکلمات المفتاحية:واقعیتانتظاراتمدل سروکوالکیفیت خدمات آموزشیکیفیت خدمات پژوهشی
-
2.
مؤلف : فیضی، کامران ؛ رفیع زاده، محمود ؛ خطیبی، عبدالنبی ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1393 - شماره 3 (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالمدل ویکورکیفیت خدمات پژوهشیدانشگاه یزدمدل کانو
-
3.
مؤلف : شاهوردیانی، شادی ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»تابستان 1389 - شماره 5 ISC (9 صفحة - من 87 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوآلکیفیت خدمات پژوهشیابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی