کلمة المفتاح گرایش بازار / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قنواتی، مهدی ؛ صمدی، منصور ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:گرایش بازارعملکرد مشتری و عملکرد مالیعملکرد مالیفرهنگ سازمانیعملکردشرکتهای کوچک و متوسطعملکرد شرکتهای کوچک و متوسطمدلبازاریابی
-
2.
مؤلف : حجتی، سید مصطفی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»زمستان 1399، دوره دوم - شماره 5 (28 صفحة - من 21 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینیگرایش بازاردرگیری ذهنی و عملکرد
-
3.
مؤلف : رستمی، رها ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (16 صفحة - من 183 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتی پایدارگرایش کارآفرینیگرایش بازارتولید پاکگرایش مدیریت دانشمدیریت دانشمدیرانگرایش
-
4.
مؤلف : موسوی، سید مرتضی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (15 صفحة - من 664 إلی 678 )
الکلمات المفتاحية:گرایش بازار عملکرد صادراتی گرایش بازاریابی گرایش نوآوری صنایع غذایی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت، حسابداری و اقتصاد 1 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق 1 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در جهان اسلام 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)