کلمة المفتاح ابزارهای بازاریابی الکترونیک / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : آذری، امین ؛ مؤلف : صادق زاده، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1397 - شماره 9 (جلد سوم) (12 صفحة - من 90 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تهرانجذب گردشگرابزارهای بازاریابی الکترونیک
-
2.
كاتب مسؤول : ورمقانی، مریم ؛ مؤلف : احمدی زاد، ارمان ؛ کفچه، پرویز ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1396 - شماره 10 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 46 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریهتلآژانس مسافرتیبازاریابی الکترونیکابزارهای بازاریابی الکترونیک
-
3.
مؤلف : اصولی قره آغاجی، شیرین ؛ صنایع، علی ؛ سعیدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکقیمت گذاریتنظیم بازارفرهنگ الکترونیکیمدل فرهنگی هافستد. نظریه رفتار برنامه ریزی شدهمدلفرهنگتوسعه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)