کلمة المفتاح اثربخشی و دارایی های بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ فدایینژاد، محمداسماعیل ؛ قرهچه، منیژه ؛ سعدمحمدی، کسری ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 31 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتاندازه گیری عملکرد فعالیت های بازاریابیمعیارهای بازاریابیاثربخشی و دارایی های بازاریابیفعالیت های بازاریابی