کلمة المفتاح ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کننده / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : كرباسيور، عليرضا ؛ ياردل، سعيده ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (16 صفحة - من 14 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریکیفیت درک شدهآگاهی از نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندهتداعی نام و نشان تجاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشگر 1 |