کلمة المفتاح استراتژی مشتری مداری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عزیزی، مرتضی ؛ اجلی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : اصغری صارم، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1401- شماره 50 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 149 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیقابلیت نوآوریقابلیت مدیریت منابع انسانیاستراتژی مشتریمداریمشتری مداریاستراتژینوآوری
-
2.
مؤلف : محمود صالحی، جان علی ؛ رستمی، حمید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1380 - شماره 61 ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:فروش حضوریویژگییهای شخصیتی یا نقش شخصیت در کامیابی(تیپهای شخصیتی)رابطه انسانی یا پیوند با مشتریانشناخت محصول یا فراورده خدماتیراهها و شیوههای فروشاستراتژی مشتری مداریبیمهصنعت بیمهشرکتهای بیمه