کلمة المفتاح استراتژیهای بازاریابی رابطهمند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاناستراتژیهای بازاریابی رابطهمندرضایتمندی مشتریان
-
2.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 81 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهانسهم مشتریاستراتژی های بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان