کلمة المفتاح آمیخته بازاریابی الکترونیکی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ رضایی، محسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1387 - شماره 19 ISC (9 صفحة - من 3 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:مدلهای بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی شبکهایبازاریابی رابطهایبازاربازاریابیمدلبازاریابی الکترونیکیاطلاعاتمدل بازاریابی الکترونیکیمشتریشبکه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت فردا 1 |