کلمة المفتاح آمیخته بازاریابی بین المللی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ ولی بیگی، حسن ؛ حقیقتدوست، غلامرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1386 - شماره 26 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 16 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیبازاریابیمزیت نسبیتوسعه صادراتنمایشگاه تخصصی بین المللیآمیخته بازاریابی بین المللیتوسعه صادرات غیرنفتینمایشگاههای بینالمللیبازاریابی بینالمللی