کلمة المفتاح انتخاب بازارهای بینالمللی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان
مؤلف : طبرسا، غلامعلی ؛ اخلاقی، یحیی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 97 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد سیستمیعملکرد صادراتیارزیابی جذابیت بازارهای بین المللیجمهوری اسلامی افغانستانانتخاب بازارهای بین المللی
-
2.
مؤلف : فرجی خورشیدی، حجت ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 121 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بینالمللارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللیانتخاب بازارهای بینالمللیهوشمندیجذابیتمدلصنایع
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدرس علوم انسانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)