کلمة المفتاح آگاهی از برند مقصد / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 103 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند مقصدتجربه برند مقصدآگاهی از برند مقصدهویتیابی گردشگر با برند مقصد گردشگریبرنـد مقصـدبـه
-
2.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:شیرازوفاداری به برند مقصدآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
3.
مؤلف : انتظاری، علی ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 71 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:شیرازتصویر برند مقصدوفاداری به برند مقصدآگاهی از برند مقصدکیفیت ادراک شده از مقصدآلودگیآلودگی هواگردشگریارزیابیکوههاآلایندههاکوهسنگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جغرافیایی سرزمین 2 |
مجلة مدیریت برند 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)