کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مرادی، مرضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 1188 إلی 1204 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتال قصد خرید ارزش ویژه برند بازاریابی رسانه اجتماعی بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)