کلمة المفتاح بازاریابی حفره ای / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسین پورسنبلی، دکتر علیرضا ؛ ملاکه، سامران ؛
مجلة:جهان نوین»بهار 1397 - شماره 1 (26 صفحة - من 29 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریوفاداریبازاریابی حفره ایپوشاک داخلیپوشاک خارجی
-
2.
مؤلف : حسین پورسنبلی، علیرضا ؛ ملاکه، سامران ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 8 (26 صفحة - من 227 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریوفاداریبازاریابی حفره ایپوشاک داخلیپوشاک خارجی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جهان نوین 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |