کلمة المفتاح بازاریابی در شبکههای اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : دهقانیان، مهران ؛ مؤلف : سلطانی، حسن ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریتجربه مشتریبازاریابی در شبکههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : بدری زرگر، مریم السادات ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (22 صفحة - من 696 إلی 717 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیشبکه اجتماعیاستراتژی بازاریابیبازاریابی اثربخشبازاریابیبازاریابی شبکههای اجتماعیشبکههای اجتماعیبازاریابی در شبکههای اجتماعیاطلاعات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت 1 |